Op zoek naar een nieuwe huurder?
Wij begeleiden het hele proces van A tot Z. Een nieuwe huurder was nog nooit zo gemakkelijk!
1. Bepalen van de huurprijs
Wij bepalen samen met u de huurprijs en eventuele gemeenschappelijke kosten.
2. Opstart dossier
Wij verzamelen alle documenten die nodig zijn voor de publicatie en de opmaak van het huurcontract.
3. Publicatie
Alle tools worden aangereikt voor een snelle en duidelijke zichtbaarheid! Wij voorzien een verhuurbord aan uw pand (na toestemming). Daarnaast publiceren we uw eigendom op onze website, portaalsites (Immoscoop, Immoweb, Vlan, e.d.) én sociale media (Facebook en Instagram).
4. Rondleidingen
Geïnteresseerden komen rechtstreeks bij de dossierbeherende makelaar terecht voor specifieke vragen of een afspraak. Bezoekmomenten worden altijd in samenspraak met u vastgelegd. Nadien ontvangt u feedback en maandelijks een volledig overzichtsrapport.
5. Administratieve afhandeling
Elke potentiële nieuwe huurder dient bij ons een volledige kandidaatstelling in. Belangrijk om te weten is dat wij de kandidaatstellingen screenen, maar dat u als verhuurder de finale beslissing neemt. Nadien wordt er een conform huurcontract opgemaakt en organiseren wij, na uw akkoord, een ondertekening. Zowel het huurcontract als de plaatsbeschrijving worden door ons ter registratie aangeboden.
6. Sleuteloverdracht
Bij de sleuteloverdracht komen wij mee ter plaatse ter controle van de documenten (verzekering, huurwaarborg, e.d.) en zorgen wij voor de overname van de meterstanden. Wij dragen dus opnieuw zorg voor de laatste formaliteiten, waardoor u met een gerust hart de correcte afhandeling aan ons kan toevertrouwen.
Vraag hier uw gratis afspraak aan!